دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 70
۸ شهریور ۱۳۹۶؛ ساعت ۲:۵۸
0 views

معاون عمراني استاندار مازندران:

ايجاد ۱۵۰ هزار اشتغال در دولت تدبير و اميد مازندران

معاون عمراني استاندار مازندران از ايجاد 150 هزار اشتغال در دولت تدبير و اميد مازندران خبر داد و گفت: اين تعداد اشتغال در چهارساله دولت تدبير و اميد و در سال 92 تا دولت دوازدهم اتفاق افتاده است.

به گزارش بهشهربیدار، علي نبيان، چهارشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان بهشهر و در جمع مديران و كاركنان دستگاههاي اداري اين شهرستان افزود: در طوال دولت تدبير و اميد با توجه به سرلوحه قرار دادن توسعه اقتصادي و اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال مناسبي در مازندران ايجاد شده است.

وي اظهار كرد: در حوزه عمراني به عنوان يكي از حوزه هاي مهم براي نهادينه كردن اقتصاد مقاومتي مد نظر رهبري، در اين مدت ۷ هزار پروژه با اعتبار ۸ هزار ميليارد تومان در شهرهاي مختلف مازندران اجرايي شد.

معاون عمراني استاندار با بيان اينكه خدمت رساني به مردم بايد با قوت ادامه داشته و توسعه يابد؛ گفت: بايد تلاش كنيم تا خدمت رساني بيشتر به مردم ارائه شود.

** افتتاح و كلنگ زني پروژه هاي هفته دولت با اعتبار ۵۰۰ ميليارد ريالي در مازندران

نبيان در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه ها در همه شهرستان هاي استان مازندران يادآور شد: در هفته دولت امسال، ۸۷۲ طرح با اعتبار ۴۲۰ ميليارد تومان از منابع مختلف افتاح و ۸۱ طرح هم كلنگ زني مي شود كه در مجموع براي اين پروژه ها ۵۰۰ ميليارد تومان هزينه مي شود.

وي گفت: هزي نه كرد بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان افتتاح و كلنگ زني طرح ها براي شهر و روستا در هفته دولت، اتفاق خوبي است كه بيانگر اهتمام دولت براي رفع مشكلات در حوزه هاي مختلف است.

اين مسئول ادامه داد: سال گذشته با توجه به نامگذاري سال به نام سال اقتصادمقاومتي، با تمام توان وارد شديم و اقتصاد مقاومتي را در حوزه هاي مختلف دنبال كرديم.

معاون عمراني استاندار مازندران با اعلام اينكه همه دستگاههاي اداري با اقتصاد در ارتباط هستند؛ افزود: دولت، امسال نام هفته دولت را با نام ” تدبير و اميد براي توليد و اشتغال” نامگذاري كرد تا اشتغال و توليد، محور كار مسئولان باشد.

نبيان گفت: رونق اقتصادي براي ما بسيار مهم است و در همين بخش تسهيلات مختلفي ارائه شد و با كمك استانداران و فرمانداران و مديران اتفاقات خوش آيندي در اين حوزه افتاد.

وي ادامه داد: همدلي و همراهي مناسبي در استان حاكم است و همين همدلي و همكاري همه جانبه موجب توسعه شهرها و روستاها شده و اتفاق خوش آيندي را رد نقاط مختلف رقم زده است.

** تزريق ۴۹۰ ميليارد تومان اعتبار به ۱۱۰۸ واحد توليدي و اقتصادي براي توسعه مازندران

معاون عمراني استاندار مازندران همچنين گفت: با تزريق ۴۹۰ ميليارد تومان منابع مالي به يك هزار و ۱۰۸ واحد توليدي و اقتصادي مازندران  براي توسعه اقتصادي در استان تلاش شد تا چرخ اقتصاد بيش از گذشته به فعاليت بپردازد.

نبيان با اشاره به فعاليت هاي انجام شده توسط دولت در شرق مازندران يادآور شد: سد گلورد در شرق مازندران از دغدغه هاي مهم مردم بود كه با اعتبار ۲۵۰ ميليارد تومان و با حضور وزير نيرو آبگيري شد و بندراميرآباد بهشهر هم با حد بالاي تخليه و بارگيري و دارا بودن واحدهاي مختلف اقتصادي، نقش مهمي در توسعه استان دارد.

اين مسئول با اشاره به سيلاب سال ۹۰ و ۹۱ بهشهر از ياد نرفته است و دولت در اين بخش هم به خوبي وارد شد؛ گفت: پل ورودي شهر بهشهر از جمله خدمات دولت در كنار ايجاد سد سرشاخه گير و حفاظ و.. است كه در اين بخش بسيج سازندگي با همكاري فرمانداران و مديران اين پل را در دست اجرا دارد كه تا پايان شهريور ماه به اتمام مي رسد تا مشكلات سيل كم شود.

معاون استاندار ادامه داد: در شهرستان بهشهر در هفته دولت بيش از ۴۰ پروژه با اعتبار بيش از ۳۰۰ ميليارد ريال افتتاح و كلنگ زني مي شود كه مجموعه پروژه هاي شهرستان بهشهر در بخش هاي مختلف نويد بخش توسعه است

وي افزود: خط انتقال گاز دامغان – كياسر- ساري و نكا از دغدغه هاي دولت بود كه با اعتبار ۸۲۰ ميليارد تومان منابع دولتي اتفاق افتاد.

**  گازدار شدن تمام روستاهاي بالاي ۲۰ خانوار مازندران تا پايان سال ۹۷

نبيان اضافه كرد: قطع گاز همواره از دغدغه هاي مهم براي مردم مازندران بود تا مشكلات ناشي از سرما دامن گير مردم نشود كه با انتقال گاز دامغان به مازندران اين مشكلات برطرف شد و  در كنار مصارف خانگي، شركت هاي توليدي هم از اين گاز بهره مند شوند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اينكه تا پايان سال ۹۷ تمام روستاهاي بالاي ۲۰ خانوار مازندران گازدار مي شوند؛ گفت: گازدار كردن روستاها يكي از مهمترين خدمات دولت در چهارسال گذشته بود.

وي گفت: محورهاي مواصلاتي و تردد مردم از ديگر دغدغه هاي مردم بود كه با قوت در محورهاي مختلف در حال انجام است و دولت براي خدمات رساني با سرعت در حال حركت است تا مردم دچار مشكل نشوند.

نبيان ادامه داد: براي ايجاد ايمني در آزاد راه تهران- شمال بالغ بر ۸۰ ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد تا ايمن سازي محور با دقت انجام شود.

وي با اشاره به خدمات ارائه شده در بهداشت و درمان گفت: بالغ بر ۶۰۰ ميليارد تومان منابع دولتي در حوزه بهداشت و درمان در مازندران هزينه شده است و شكوفايي و توسعه همه جانبه اتفاق افتاده است.

معاون عمراني استاندار مازندران افزود: كمبود منابع آب در برخي از نقاط مشهود است و دولت تلاش كرد تا با ايجاد مجتمع هاي آبرساني اين مشكلات برطرف شود.

نبيان با اشاره به منابع دولت براي شهرداري ها يادآور شد: در اين بخش بالغ بر ۶۲۳ ميليارد تومان براي شهرداري هاي استان در نظر گرفته شد و  دغدغه زباله به عنوان يكي از دغدغه هاي جدي مردم تا حدودي برطرف شد كه در شرق مازندران با همت دولت، كمپوست احداث شد و براي تكميل هم مبالغي اختصاص يافت.

وي افزود: ۲۲۰۰ تاكسي به ناوگان شهري مازندران اضافه شده است و در بخش فضاهاي آموزشي هم بهينه سازي، گرمايش و سرمايش انجام و ۱۹۰ مدرسه در استان اجرايي شده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به جمعيت ۴۵ درصدي روستايي مازندران گفت: ۴۵ درصد جمعيت مازندران روستايي است و اگر بنا است كه روستاها را در كنار شهرها داشته باشيم نيازمند بافت روستايي مناسب براي مقاوم سازي بوديم كه به همت بنياد مسكن كليه روستاهاي مازندران داراي طرح هادي شدند و بازنگري طرح ها در دست انجام است و اتفاقات خوبي است كه توسط همكاران دولت ايجاد شده است.

نبيان افزود: اينكه دولت يازدهم، دولت تدبير و اميد نام گرفته يعني تدبير و مديريت كنيم و قبل از بحران، مديريت مناسب داشته باشيم.

وي گفت: اهتمام ما براي رفع موانع، تلاش و همت براي حل مشكلات و همدلي و همراهي است و تلاش و كوشش براي ايجاد شهر و استاني زيبا در گرو همت و تلاش همه ما است.

** مسئولان استاني با تزريق اعتبارات، كمك كار توسعه بهشهر باشند

امام جمعه بهشهر هم در اين جلسه با گراميداشت نام و ياد شهدا، خدمات رساني صادقانه به مردم را از مهمترين وظايف دولت ها عنوان كرد.

حجت الاسلام سيدعربعلي جباري افزود: شهرستان بهشهر از تعامل و هماهنگي فوق العاده برخوردار است و انتظار داريم با تزريق اعتبارات مناسب استاني و كمك به مسوولان شهرستاني، توسعه همه جانبه را در شهرستان ايجاد كنيم.

وي گفت: تكيه بر ظرفيت هاي داخلي، حفظ وحدت و انسجام، مبارزه با فساد اداري، خدانگر بودن، صداقت در كار و دوري از تنبلي از موارد مهم براي توسعه در امور است كه بايد به آن توجه ويژه اعمال شود.



تگ:


نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار