دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2506
۱۵ فروردین ۱۴۰۳؛ ساعت ۹:۳۲
0 views

علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر در گفت و گو با خبرنگار بهشهر بیدار در راستای توجه به زیرساخت هلی مناطق محروم و روستایی اظهار کرد: محرومیت زدایی و رفع موانع و توجه به زیر ساخت ها برای جهش تولید مساله مهمی است که باید در سال جاری مورد توجه ویژه باشد.

وی افزود: توجه به زیرساخت ها و رفع موانع در مناطق روستایی خمچون مناطق شهری بلید مورد توجه باشد و خدمات مناسبی به مردن شهر و روستا ارائه شود.

به گفته فرماندار بهشهر، تاکید دولت سیزدهم بر رفع محرومیت زدایی لز روستاها و مناطق محروم است و باید در این راستا با همه توان‌پای کار باشیم.

میرزایی فرماندار بهشهر در مورد بازدید از اجرای زیر سازی و آسفالت جاده روستای کنت گفت: اتمام‌پروژه های نیمه تمام عمرانی از اولویت های مهم سال جدید است.

وی یادآور شد: اولویت مهم ما در سالی که مزین به شعار رهبری در راستای ” جهش تولید با مشارکت‌مردم ” توجه به تولید و رفع موانع در بخش های مختلف است.

میرزایی گفت: همه تلاش ما برای خدمات رسانی مناسب به مردم است و در این راستا با همه توان‌پای کار مردم ‌هستیم.

میرزایی فرماندار بهشهر با همراهی یخکشی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، حسنی معاون توسعه و برنامه ریزی و موسوی بخشدار مرکزی از اجرای پروژه زیر سازی و آسفالت جاده کنت به منظور پیگیری و تاکید بر سرعت و دقت اجرای عملیات آسفالت بازدید به عمل آورد.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار