شنبه
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2481
۳۰ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۸:۲۲
0 views

به گزارش خبرنگار بهشهر بیدار، علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر امروز دوشنبه ۳۰ بهمن در نشست شورای اداری در سالن فرمانداری بهشهر اظهار کرد: انتخابات و همه‌پرسی اصل مهمی است که برای انتخاب نمایندگان خود برعهده داریم و در این راستا باید با حضور حداکثری خود در مقابل دشمنان بایستیم
وی افزود: انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ رفراندوم بزرگی است که ضمن قدردانی از حضور نامزدها و کاندیداها و برگزارکنندگان انتخابات انتظار است که با حضور حداکثری خود اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهیم.
وی افزود: ایجاد فضای پرشور انتخاباتی در شهرستان ها مساله مهمی است که باید همه‌ما در این راستا با احساس تکلیف و وظیفه وارد عمل شویم و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را رقم بزنیم.
فرماندار بهشهر  یادآور شد: در این مقطع زمانی انتخابات پیش رو برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و باید فضای گرم انتخاباتی با حضور همگانی ایجاد شود.
وی افزود: شور و نشاط و انگیزه در بین مردم در این انتخابات مهمترین مساله ماست و باید از ناامیدی جلوگیری شود.
میرزایی با اعلام اینکه همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان در انتخابات کمرنگ است، خاطرنشان کرد: کم کاری در انتخابات پیش رو از هیچ دستگاهی قابل قبول  و اغماض نیست و باید با جدیت در این بخش وارد و پشتیبانی لازم در انتخابات صورت گیرد.
وی بیان کرد: باید در هر شرایطی در بین‌مروم افزایش انگیزه و حضور در انتخابات شود و مساله کاهش سهمیه بنزین و افزایش قیمت‌گاز ال پی جی در شرایط فعلی قابل پذیرش نیست.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر گفت: حضور پرشور شور و با شکوه در انتخابات تکلیف همگانی ماست و باید از همه ظرفیت ها برای حضور حماسی مردم در انتخابات استفاده شود.
میرزایی همچنین با اشاره به حجم عملکرد نظام در این دوره‌نسبت به دوره های گذشته یادآورشد: در شهرستان بهشهر ۲۵ کیلومتر آسفالت راه امسال انجام شد و همچنین ۱۶ کیلومتر زیرسازی انجام و ۱۱.۵ کیلومتر آماده برای آسفالت است و آبرسانی و گازرسانی به روستاها هم از دیگر موارد بود و باید با جهاد تبیین این‌موارد روشنگری شود تا مردم با انگیزه بیشتری پای صندوق های رأی حاضر شوند.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار