شنبه
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2498
۱ فروردین ۱۴۰۳؛ ساعت ۶:۲۶
0 views

حسین‌جتاسمی در گفت و گو با خبرنگار بهشهر بیدار با تبریک سال نو و بزرگداشت ماه رمضان اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت و عید نوروز با ماه مبارک رمضان و میهمانی شکوهمند خداوند، گواه روشنی بر عزت و سربلندی، مردمان ایران اسلامی است که با خداباوری، دین‌مداری و اعتقاد مردم است.

وی افزود: بهار تجلی گاه اراده الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و باید در نکوداشت این ایام تلاش کرد.

به گفته جناسمی، بهار و طبیعت و سال نو، پیامی از سوی خدای مهربانی ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال است.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر خاطر نشان کرد: نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نو است.

جناسمی گفت: تقارن عید نوروز و عید رمضان، سرشار از خیر و برکت است و این تقارن زیبا فرصتی ارزشمند و کم نظیر جهت نوسازی روح و خودسازی معنوی است که باید از آن به نحو شایسته استفاده کرد.

وی افزود:فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است را به مردم شریف شهرستان بهشهر تبریک گفته و امیدوارم سال نو برای همه سرشار از موفقیت و سلامتی باشد.

جناسمی گفت : امیدوارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درسال جدید و حضور با بصیرت در همه عرصه ها، بالندگی و سربلندی بیش از همیشه نصیب حال مردمان ما شود.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار