سه شنبه
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2509
۱۵ فروردین ۱۴۰۳؛ ساعت ۲:۰۲
0 views

 

به گزارش خبرنگار بهشهر بیدار، یاسر احمدی شهردار بهشهر در جلسه مدیریت پسماند بهشهر با مدیریت فرماندار بهشهر و حضور اعضای جلسه اظهار کرد: مدیریت پسماند یکی از اصلی ترین نیازهای محیط زیست بوده و در استفاده از انرژی های نو اثرگذار است.

وی افزود: افزایش جمعیت ، توسعه صنایع ، تغیر الگوی مصرف در خانوارها و … لزوم توجه به مدیریت صحیح پسماند را بیش از گذشته برای مدیران شهری به ضرورت تبدیل کرده است.

شهردار بهشهر یادآور شد: مشارکت مردم در مدیریت پسماند نقش بسیار مهمی در فع معضلات پسماند دارد و شهروندان باید علاوه بر تلاش برای تولید پسماند کمتر، جداسازی اولیه پسماندها را در منازل انجام دهند.

احمدی گفت: در خصوص ساماندهی پسماند باید از تکنیک مدیریت یکپارچه و واحد بهره برد که سازمان مدیریت پسماند میتواند بصورت منسجم، هدفمند و یکپارچه در این خصوص کارگشا باشد.

جلسه ساماندهی و مدیریت پسماند به ریاست میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر و با حضور یاسر احمدی شهردار، ابراهیمی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی بهشهر، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان، معاون محیط زیست استان  مازندران و معاون خدمات شهری شهرداری بهشهر در فرمانداری بهشهر برگزار شد.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار