سه شنبه
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2529
۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ ساعت ۸:۰۹
0 views

 

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در جلسه گلریزان زندانیان غیر عمد به میزبانی بندرامیرآباد اظهار کرد: طبق سنوات گذشته جشن‌گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد بهشهر با حضور دادستان و رئیس دادگستری بهشهر، انجمن زندان شهرستان و با میزبانی مدیریت بندرامیراباد با حضور مدیران شرکت های مستقر در بندر و تعدادی از خیران برگزار شد.

وی افزود: با همت همگانی مساعدت خوبی انجام شد و پیگیری برای ادامه دریافت مساعدت ها صورت می گیرد تا زندانیان جرایم غیر عمد به آغوش گرم خانواده برگردند.

فرماندار بهشهر یادآور شد: با زندانی بودن زندانیان آسیب متوجه خانواده زندانی است و تحصیل  کسب و کار، معیشت  درمان و… را تحت تاثیر قرار می دهد.

میرزلیی گفت: باید ا زندانیان جرائم غیر عمد دستگیری شود تا به زندگی آبرومندانه برگردند.

میثم ناصحی رئیس دادگستری شهرستان بهشهر هم اظهار کرد: جشن‌گلریزان با حضور خیران و صنایع در  بندرامیرآباد برگزار شد و ۴ میلیارد تومان‌جمع آوری شد که این کمک ها ادامه دارد.

وی افزود: برخی از شهروندان و هموطنان در  زندان در  حال تحمل حبس هستند و امیدواریم با مشارکت مردم با توجه به شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم ” با همکاری شرکت های سطح شهرستان و مردم برخی از مشکلات را برطرف کنیم که از مقامات شهرستانی و مدیران شرکت ها تقدیر می شود که این جلسات ادامه دارد تا بخشی از مشکلات برطرف شود.

به گفته ناصحی، هیچ چیزی بالاتر از آزادی نیست و در بند بودن هر انسانی تمام اراده را از وی سلب کرده و فرد به دنبال راهکار برای رهایی از بند است.

رییس دادگستری شهرستان بهشهر گفت: جلسه برای رهایی زندانیان جرایم غیر عمد است و نگاه انسان دوستی دین مبین اسلام و ایرانیان می تواند کمک کار ما برای رهایی زندانیان از بند باشد که به علت عدم توانایی در بند هستند.

ابوالقاسم کیانی دادستان بهشهر هم در سخنانی گفت: در بندرامیرآباد جلسه ای تحت عنوان‌حمایت از زندانیان جرائم غیر نقد برگزار  شد که ۴ میلیارد تومان توسط خیران و مدیران شرکت های فعال در بندر امیرآباد گلریزان شد.

وی افزود: این‌مبلغ به ستاد دیه اختصاص یافته است که به حساب ستاد دیه پرداخت می شود.

محمدعلی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی بندرامیرآباد هم در سخنانی گفت: کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد وظیفه همگانی و یک تکلیف شرعی و دینی است که باید آن را به فرهنگ حسنه تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: سنت حسنه آزاد سازی زندانیان علاوه بر حفظ آبروی یک خانواده موجب کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از گرفتاری سرپرست خانواده در بند زندان می شود و شرکت های مستقر در بندرامیرآبادهم در این راستا برای گلریزان و کمک به زندانیانجرائمغیر عمد وارد کار شده و کمک های خود را ارائه کردند که همچنان ادامه دارد.

حسین محمودجانلو رییس انجمن حمایت از زندانیان بهشهر هم خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع مشکلات زندانیان و گره گشایی از زندانیانی که به واسطه جرایم غیر نقد در زندان به سر می برند از وظایف مهمی است که برعهده داریم.

وی افزود: در این راستا جلسات متعدد برگزار و ضمن کمک برای آزادی زندانیان تلاش داریم تا از مشکلات خانواده زندانیان هم‌گره گشایی شود.

 





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار