شنبه
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2503
۶ فروردین ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۰:۳۹
0 views

 

حجت الاسلام سید محمد بابایی در گفت وگو با خبرنگار بهشهر بیدار با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مسطورا زندگی با آیه‌های قرآن مجید است و آشنایی و انس الفت اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان با قرآن این کتاب آسمانی است.

وی افزود: قطعا توجه به آیات قرآن و قرائت و عمل به قرآن، نقش مهمی در تقویت بنیان مذهبی داشته و در شرایط فعلی و هجمه های دشمنان، سدی محکم در برابر تهدید نرم و اهداف فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نشست های مختلف خانگی و جزخوانی ختم قرآن مجید در شهر و مناطق روستایی فعال است و روحانیون اعزامی همراه با روحانیان شهرستان در کنار ‌مبلغه های شهرستان ماموریت شرعی و انقلابی خود را در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی انجام می دهند.

حجت الاسلام بابایی گفت: روحانیون و وعاظ با شروع ماه مبارک رمضان در مساجد شهری و مناطق روستایی شهرستان بهشهر فعالیت دارند و با حضور مردم و جوانان برنامه‌های معرفتی و بصیرتی در حال انجام است.

وی گفت: برگزاری محافل انس و کرسی‌های تلاوت از دیگر برنامه‌های محوری در ماه مبارک رمضان در بهشهر است که با قوت در مساجد در حال انجام است.

حجت الاسلام بابایی افزود: در شب‌های قدر نیز در بیشتر مسجدهای شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان برنامه‌های خاص برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر گفت: طرح قرآنی مسطورا با هدف انس با قرآن در حال اجراست و به دنبال گفتمان سازی قرآنی و نهادینه کردن قرآن در سطح جامعه هستیم.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار