شنبه
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2459
۲۱ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۵:۵۵
0 views

به گزارش خبرنگار بهشهر بیدار، علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر امروز شنبه( ۲۱ بهمن) در افتتاح و کلنگ زنی پروژه های متمرکز شهرداری بهشهر در شهرک امام اظهار کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و گرامی می داریم و از همه همکاران و مدیران و کارکنان در ارائه خدمات به مردم قدردانی می کنم.

وی افزود: خدمات خوبی در طول سال به جامعه هدف ارائه می شود که همه تلاش ما رفع مشکلات  مردم و ایجاد ظرفیت برای شهروندان است.

فرماندار بهشهر یادآور شد: هر کجا که نقطه سکونتگاهی شهروندان است باید خدمات ارائه شود که ایجاد چمن مصنوعی در شهرک امام هم نیاز بود که پیگیر هستیم و در احداث مسجد و مدرسه در شهرک امام هم رایزنی انجام شد تا اجرایی شود و تردد ساکنان هم از دغدغه‌های جدی مردم است که باید توسط شهرداری برطرف شود.

میرزایی گفت: مجموعه این نقطه سکونتگاهی و مجاورت آن نیازمند خدمات است و آینده خوبی در پیش دارد که سعی داریم تا خدمات مورد نیاز منطقه در حوزه های مختلف ارائه کنیم.

وی افزود: تلفیق این مجموعه با دانشگاه علم و فناوری و قرار گرفتن در مسیر میانکاله ، شهرک امام را از جایگاه مناسبی برخوردار کرده است که اگر پل چوبی در میانکاله احداث شود شاهد رشد فراوانی خواهیم بود.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار