دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2447
۱۸ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۴:۵۰
0 views

 

به گزارش خبرنگار بهشهر بیدار، سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر با حضور مرادی معاون آموزش سازمان محیط زیست کشور، کاویان مدیر کل محیط زیست مازندران، میرزایی فرماندار بهشهر و جمعی از مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی و عکاسان و هنرمندان در سالن بصیرت آرش بهشهر برگزار شد.

 

نورالله مرادی _ معاون آموزشی سازمان محیط زیست کشور در سومین‌جشنواره ملی عکس فلامینگو در سالن ارشاد بهشهر ، میانکاله را برای محیط زیستمهم دانست و اظهار کرد: این ظرفیت مهم خداداری از اهمیت ویژه برخوردار است و نسبت به آن دغدغه مندیم.

وی با قدردانی از برگزار کنندگان جشنواره عکس فلامبنگو افزود: برگزارکنندگان این حشنواره حساسیت به میانکاله را با ابزار هنر به تصویر کشیدند .

معاون آموزشی محیط زیست کشور يادآور شد: جشنواره ملی عکس فلامینگو تلفیق هنر خالق و مخلوق است که میانکاله خلق خالق و باریتعالی است و هنر عکاسی خلق مخلوق خداست.

مرادی گفت: جشنواره عکس فلامینگو از استانی به ملی ارتقا یافت و باید زمینه های بین المللی شدن جشنواره را فراهم کنیم تا از نگاه جهانیان بعد محیط زیست بهره مند شویم.

وی افزود: محیط زیست از چاپ کتاب عکس های سه دوره قبل جشنواره و همچنین تولیدات فاخر هنری در راستای میانکاله حمایت می کند.

 

سید محمد محمدی_ دبیر سومین جشنواره ملی فلامینگو هم اظهار کرد: جشنواره ملی عکس فلامینگو، صدای عکاسان به جهان شد تا در قالب این جشنواره، میانکاله بیش از پیش به جهان شناسانده شود.

وی افزود: این‌جشنواره در راستای بیان و به تصویر کشیدن فرصت ها و نقاط قوت و تهدیدات و چالش ها عکس های خوبی به جشنواره وارد و ارائه شد و همکاری مسوولان مثال زدنی است.

دبیر سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر گفت: ۱۴۱ عکاس با ۶۰۰ اثر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که ۵۰ اثر به نمایش گذاشته شد.

محمدی گفت: آثار برگزیده در قالب نمایشگاه از ۱۴ بهمن ماه در سالن ارشاد بهشهر به نمایش گذاشته شد.

در این جشنواره، برگزیدگان و برترین های سومین جشنواره عکس فلامینگو در بهشهر تقدیر شدند.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار