دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2419
۸ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۳:۱۹
0 views

سیدحمید هاشمی مدیر مسوول کانون فرهنگی،هنری شهید هاشمی نژاد مسجدامام حسن عسگری (ع) بهشهر در گفت وگو با خبرنگار بهشهر بیدار اظهار کرد: توجه به برنامه‌ های قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی گامی مخم در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی است که با قوت در دستور کار است.

وی افزود: این تجلیل به همت کانون فرهنگی،هنری شهید هاشمی نژاد مسجدامام حسن عسگری (ع) و پایگاه شهیدابوعمار گرائیل محله بهشهر اجرایی و از تلاش های راضیه قربانی حافظ کل قرآن کریم و مادر خانواده قرآنی که با فرزندان حافظ خود در اعتکاف حضور داشتند، در مسجد جامع شهرستان بهشهر تجلیل شد.

به گفته مدیر مسوول کانون فرهنگی،هنری شهید هاشمی نژاد مسجدامام حسن عسگری(ع) بهشهر یادآور شد: مادر خانواده اصل مهم در خانواده است و لذا تجلیل از مادرانی که در پرورش فرزندان موثر بودند، باید بیش از پیش در دستور کار باشد.

هاشمی افزود: خانواده‌های دارای سه یا بیشتر حافظ کل یا ۲۰ جز قرآن، خانواده‌ای که پدر و یا مادر حافظ کل باشند، خانواده‌ای که پدر و یا مادر و یا دیگر اعضای خانواده جزو رتبه‌های برتر استانی یا کشوری در مسابقات قرآن کریم باشند از مؤلفه‌های گروه اول خانواده‌های قرآنی هستند.

وی گفت: همزمان با اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی در سطح کانون‌های مساجد، طرح ویژه لشکر فرشته‌ها با تلاش کانون‌های تخصصی خواهران با هدف شناسایی و تکریم خانواده‌های قرآنی این استان به اجرا درمی‌آید.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار