دوشنبه
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2413
۵ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۲:۴۰
0 views

حجت الاسلام سیدمحمد بابایی رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر در گفت و گو با خبرنگار بهشهر بیدار  با تبریک فرا رسیدن ایام البیض و ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر و با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف، اظهار کرد: ۱۱ مسجد و اماکن مذهبی شهرستان بهشهر محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف است و مشارکت جوانان و نوجوانان در این مراسم بسیار چشمگیر است.

وی افزود: اقشار مختلف مردم در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان بهشهر حضور دارند و حضور جوانان و نوجوانان مثال زدنی است.

وی افزود: میزان مشارکت حضور دانش آموزان در این مراسم قابل توجه است که ۲۶۰ دانش آموز امسال در مسجد جامع بهشهر معتکف شدند.

رییس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر گفت: یکهزار و ۲۳۴ بهشهری از برادران و خواهران امسال در مساجد شهری و روستایی معتکف شدند.

حجت الاسلام بابایی بیان کرد: ۷۷۳ نفر از بانوان و ۴۶۱ نفر از برادران در این‌مراسم‌معنوی اعتکاف در شهرستان بهشهر شرکت کردند.

وی افزود: مراسم اعتکاف امسال در بهشهر در مساجد جامع بهشهر ، جامع و شریفیه رستمکلا ، جامع ملاباقر رکاوند ، جامع ملامحله و صاحب الزمان(عج) علمدار محله خلیل شهر ، جامع و صاحب الزمان (عج) زاغمرز ، جامع حسین آباد ، جامع التپه و جامع عسکرآباد در حال برگزاری است.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه مراسم اعتکاف، امروز ۱۳ رجب و همزمان با میلاد حضرت علی (ع) آغاز شده و پس فردا به پایان می رسد، گفت: محفل انس با قرآن، سخنرانی، ادعیه خوانی، پاسخ به سوالات و شبهات، تشکیل حلقه‌های معرفتی، مولودی خوانی و بیان احکام از برنامه های اعتکاف است.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار