شنبه
۶ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر : 2545
۱ خرداد ۱۴۰۳؛ ساعت ۴:۲۳
0 views

به گزارش بهشهر بیدار  یوسف نوری استاندار مازندران امروز در بازدید از سد گلورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  شهادت سید خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت دارم  و به فرموده رهبری که فرمودند:” امور را ادامه دهید”  و خواسته سید شهید ، امروز جلسه پسماند را برگزار کردیم و  بازدید از سد گلورد در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه سد گلورد با ۱۱۵ میلیون مترمکعب گنجایش آبگیری دارد، افزود: آبگیری این سد برای مصارف شرب و کشاورزی است.
استاندار مازندران یادآور شد: تامین آب اراضی پایین دست از سد گلورد  مساله مهمی است که با آبگیری سد تامین‌ و موجب می شود تا مانعی در مقابل سیلاب ایجاد شود.
وی افزود: در دهه ۷۰ سیلابی در نکا داشتیم که خسارت فراوانی به همراه و این سد گلورد از سدهای خوب استان‌مازندران در برابر مهار سیلاب است.
نوری از هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی برای سد گلورد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان از ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه سد گلورد در  دولت سیزدهم  بوده که اکنون دارای پیشرفت خوبی است.
وی افزود: در کنار ساخت سد گلورد، همچنین پلی برای ارتباط روستاهای بالادست داریم که این‌پل دارای طول ۲۸۱ متر در ۱۲ متر  است و تا شهریور به اتمام‌می رسد.
استاندار مازندران از مهمترین مسأله در شرق مازندران  را اميرآباد و روروریلی دانست و یادآور شد: برای روروریلی تامین مالی شده و امیدواریم به زودی آماد شود که برای بخشی از اقتصاد دریامحور مهم است.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار