پنج شنبه
۹ فروردین ۱۴۰۳
کد خبر : 2129
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱؛ ساعت ۹:۵۱
0 views

به گزارش بلاغ، بالاخره رقابت های جام حذفی فوتبال کشور به ایستگاه پایانی خود رسید و دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر در استادیوم آزادی برای تصاحب جام قهرمانی به مصاف هم می روند. دو تیمی که کمتر کسی انتظار داشت پای به دیدار پایانی بگذارند اما این اتفاق رخ داد و حالا هر دو تیم برای کسب بزرگترین افتخار باشگاه خود به دنبال پیروزی در این مسابقه حساس هستند.

نساجی که در مرحله یک چهارم نهایی توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، بازی مرحله نیمه نهایی خود برابر مس کرمان را نیز در این استادیوم برگزار کرد و حالا برای سومین مسابقه متوالی نیز در آزادی به مصاف حریف خود می رود. ساکت الهامی که دو سال پیش توانست با تراکتور جام قهرمانی را از آن خود کند، امروز در پی تاریخ‌سازی با تیم شهر خسته است و به دنبال دومین قهرمانی این پیکارها به عنوان سرمربی است.

در سمت مقابل نیز آلومینیوم پس از حضور سیدمهدی رحمتی بر روی نیمکت این تیم توانسته است نتایج قابل قبولی را کسب کند و آنها نیز در دور یک چهارم نهایی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داده و با غلبه بر خلیج فارس ماهشهر راهی دیدار فینال شده اند. سیدمهدی رحمتی که ۳ بار به عنوان بازیکن قهرمان این پیکارها شده، در پی افتخار دیگری در رقابت های جام حذفی است.

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی
سعید غلامعلی بیگی
حامد شیری
شاهین طاهرخانی
ایوب کلانتری
مهرداد عبدی
مسعود شجاعی(۴۶ – محمد قربانی)
حسن نجفی(۷۶- متین کریم‌زاده)
مرتضی منصوری(۸۳ – امیرمهدی جان‌ملکی)
رضا جعفری(۷۶- عرفان گل‌محمدی)
کریم اسلامی(۴۶ – صابر حردانی)
سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی
وحید محمدزاده
رامتین سلیمان زاده
مصطفی احمدی(۷۱- امیر نوری)
محمد علینژاد
علیرضا نقی زاده
پوریا آریاکیا
محمدرضا آزادی
میلاد فخرالدینی
اسماعیل شریفات(۶۵ – مهرداد بایرامی)
محمود قائدرحمتی
سرمربی: مهدی رحمتی

تیم نساجی مازندران موفق شد با یک گل از سد آلومینیوم گذشته و قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود؛ شاگردان ساکت الهامی این موفقیت بزرگ را یک روز بعد از قهرمانی امیدهای نساجی در لیگ برتر کسب کردند.

شب گذشته در چارچوب دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور تیم‌های نساجی و ملی حفاری به مصاف هم رفتند. نساجی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات با تک گل دقیقه ۷۹ سیفی دیدار شب گذشته را برد و دوباره جشن قهرمانی گرفت.

۲۴ ساعت بعد از این قهرمانی، تیم بزرگسالان نساجی در تهران مقابل آلومینیوم برگزار کننده فینال جام حذفی بود. این دیدار هم با برتری یک بر صفر مازندرانی‌ها همراه بود. مهرداد عبدی در دقیقه ۵۸ تک گل این دیدار را زد تا نساجی برای اولین بار در تاریخ فاتح جام حذفی شود.

به این‌ترتیب نساجی در کمتر از ۴۸ ساعت، در کسب قهرمانی دبل کرد تا فوتبالدوستان استان مازندران این دو شب را هیچ‌گاه فراموش نکنند.

 

 

منبع خبر : سایت بلاغ مازندران





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار