بهشهر بیدار

برای جستجو تایپ کرده و Enter را بزنید

  • صفحه نخست
  • اخبار بهشهر
  • گزارش و گفتگو
  • یادداشت
  • فیلم
  • عکس
  • تماس با ما
  • صفحه نخست
  • اخبار بهشهر
  • گزارش و گفتگو
  • یادداشت
  • فیلم
  • عکس
  • تماس با ما

تعمیرگاه‌ها یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند

به گزارش بهشهر بیدار،علیرضا راسی رییس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو به پول نیوز می‌گوید: واحدهای تعمیرات خودرو یکی پس از دیگری بسته می‌شود و صاحبان این واحدها درخواست تاسیس کارواش می‌کنند. که یکی از علت‌های این اتفاق دردسرهای داشتن یک واحد تعمیراتی در ایران است. راسی با تاکید بر اینکه مشکل […]

اسفند 7, 1396 | 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

به گزارش بهشهر بیدار،علیرضا راسی رییس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو به پول نیوز می‌گوید: واحدهای تعمیرات خودرو یکی پس از دیگری بسته می‌شود و صاحبان این واحدها درخواست تاسیس کارواش می‌کنند. که یکی از علت‌های این اتفاق دردسرهای داشتن یک واحد تعمیراتی در ایران است.

راسی با تاکید بر اینکه مشکل در اتحادیه نیست و ما نمی‌توانیم به مردم پروانه و جواز ندهیم، افزود: تاسیس کارواش و تعطیل شدن واحدهای تعمیراتی معضلی است که اعتراض ما هم به آن وارد است. ما بارها به متقاضیان تاکید کرده‌ایم که آب نیست و اگر هست کم است.

او خلاهای قانونی صنفی و بی مسئولیتی خودروسازان را از علل اصلی تعطیل شدن این واحدها دانسته و توضیح می‌دهد: باید در قانون‌های نظام صنفی چارچوبی تدوین می‌شد که به طور مثال وقتی کسی دستگاه تصفیه پساب ندارد به او مجوز ندهند. من که نمی‌توانم از خودم قانون درست کنم. آدم‌های این صنف به من رای داده‌اند که حقوق‌شان را استیفا کنم نه از صلاحدید خودم قانونی علیه آن‌ها به کار بندم.

راسی ادامه داد: یکی از دلایل استقبال از تاسیس کارواش، عدم نیاز به مهارت است. این در حالی است که تعمیر خودرو علاوه بر اینکه یک کار فنی است، دردسرهای بسیاری هم دارد. یکی از این دردسرهای خودورهای صفر پر از ایراد و اشکالی است که خودروسازان عزیز ما به مردم می‌دهند! خودروسازان نه تنها مردم بلکه تعمیرکاران را کلافه و ذله کرده‌اند.

رییس اتحادیه دارندگان اتوسرویس افزود: وقتی خودروی پر از ایراد را به نام صفر به مردم می‌دهند، مشتری ایراد را از تعمیرکار می‌بیند.

او گفت: در یک جمله بگویم، نارضایتی مردم از تعمیرکاران محصول همکاران من نیست، محصول آقایان خودروساز است. خودروسازان ما وظیفه دارند ۳ درصد هزینه فروش هر خودرو را صرف خدمات پس از فروش آن کنند.

راسی تاکید کرد: هرچه آدم فنی در این شهر داشتیم یا چلوکبابی شدند یا کارواشی.خودروسازان باعث شده‌اند ما مشتری‌هامان را از دست بدهیم و مردم هم ناراضی و شاکی باشند.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری بهشهر بیدار می باشد

behshahrbidar.ir