پنج شنبه
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 72
۵ شهریور ۱۳۹۶؛ ساعت ۹:۰۵
0 views

فرماندار بهشهر:

صرف غير بومي بودن ملاك مناسبي براي عدم گزينش نيست

فرماندار بهشهر گفت: صرف غير بومي بودن ملاك مناسبي براي عدم گزينش نيست؛ شهردار توسط منتخبين مردم انتخاب مي شود و فرماندار دخالتي در گزينش مستقیم ندارد.

به گزارش بهشهربیدار، سید خالق سجادی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهردار توسط منتخبين مردم انتخاب مي شود و فرماندار دخالتي در گزينش مستقیم ندارد و حق شورای شهر است که شهردار انتخاب کنند اما باید مسائل مختلف شهری و توانمندی ها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: هر انتخاب بهایی دارد و من به انتخاب و رای مردم احترام می گذارم.

فرماندار بهشهر در ادامه با اشاره به عملکرد دولت گفت: امسال در هفته دولت ۳۸ طرح عمراني افتتاح و ۵ طرح كلنگ زني مي شود كه در مجموع با افتتاح اين طرح ها براي حدود ۲۰۰ نفر اشتغال ايجاد مي شود.

سجادی بیان داشت: طرح هاي اشتغال زايي هفته دولت اين شهرستان شامل افتتاح طرح توليد تابلوي برق صنعتي در شهرك صنعتي بهشهر، طرح هاي اشتغال زايي امداد و بهزيستي و طرح توسعه اراضي باغي و اشتغال زايي در اين بخش است.

وي اظهار كرد: دولت در طول ۴ سال گذشته خدمات بسيار خوب و مطلوبي به مردم در اين شهرستان ارائه داده است كه از جمله اين طرح هاي مي توان به ادامه تكميل بيمارستان امام، فاز دوم بندراميرآباد، مجوز احداث بزرگترين شهرك صنعتي شرق مازندران، آبگيري سد گلورد، آبرساني شهري و روستايي، توسعه گياهان دارويي و باغات، آماده سازي طرح جامع گردشگري، واگذاري پارك هاي سرخ او، مهربان رود و سالارتپه به شهرداري ها،  كلنگ زني كارخانه ام دي اف و… از جمله اين خدمات بوده است.

فرماندار بهشهر با اعلام اينكه آغاز عمليات گازرساني به روستاهاي بالادست بهشهر از جمله نيازهاي مردم شهرستان بوده است كه براي ۶۰ روستاي بالادست بهشهر اجرايي شده و در دست انجام است، گفت: براي هر روستا ۱۵ ميليارد ريال اعتبار براي گازرساني در نظر گرفته شده است.

سجادي، اوج شكوفايي و خدمت رساني دولت را در بخش بهداشت و درمان عنوان كرد و يادآور شد: در كنار همه اقدامات مناسبي كه در حوزه هاي مختلف انجام شده است ۵ برابري  ساخت مراكز درماني و بهداشتي در دولت تدبير و اميد نسبت به هشت ساله دولت قبل، اوج خدمت رساني به مردم است.

وي گفت: احداث گلخانه در شهرستان بهشهر از جمله دغدغه هاي مردم براي ايجاد اشتغال در اين بخش بوده است كه زميني ۵۰ هكتاري براي اين امر اختصاص يافت كه ۲ هكتار آن با پيشرفت ۵۰ درصدي در دست ساخت است تا زمينه اشتغال جوانان در اين بخش فراهم شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به ساخت و احداث شبكه هاي زير سد هم افزود: اين شبكه ها با اعتبار ۶۰ ميليارد تومان در بهشهر به اتمام رسيده است و با آبگيري كامل سد گلورد بخش اعظمي از مشكلات كمبود آب در اراضي كشاورزي برطرف مي شود.



تگ:


نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار