دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 66
۸ شهریور ۱۳۹۶؛ ساعت ۵:۲۶
0 views

مديران و كاركنان نمونه ادارات بهشهر به مناسبت هفته دولت تجلیل شدند

همزمان با آخرين روز از هفته دولت، مديران و كاركنان نمونه ادارات بهشهر در سالن همايش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بهشهر تجليل شدند.

به گزارش بهشهربیدار، معاون عمراني استاندار در اين مراسم با گراميداشت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است تا خدمات ارائه شده به مردم و عملكردهاي دولت و نظام به درستي براي مردم بيان و تبيين شود.

علي نبيان افزود: بايد تلاش كنيم تا خدمت رساني بيشتر به مردم ارائه شود و در اين بين همه اقشار مختلف جامعه از خدمات مناسب برخوردار شوند و توازن در شهر و روستا رعايت شود.

وي با اعلام اينكه توجه ويژه اي در چند سال اخير به نوسعه، عمران و آباداني در استان و شهرستان هاي مختلف شده است؛ يادآور شد: اين مهم بيانگر اهتمام ويژه مسئولان به اين امر است.

معاون عمراني استاندار افزود: آبگيري سد گلورد نويد دولت در شرق مازندران بود كه اميدهاي چندساله مردم براي دستيابي به آب شرب و كشاورزي مناسب جامه عمل پوشانده شد.

نبيان اظهار كرد: توجه به گازرساني در بخش روستاهاي بالادست شرق مازندران و در شهرستانهاي بهشهر و نكا و گلوگاه و رفع معضلات زباله با احداث كارخانه كمپوست از ديگر خدمات ارائه شده دولت در شرق مازندران بوده است كه نويد بخش توسعه اي پايدار در اين بخش از استان است.

وي گفت: همه دستگاههاي اداري در بخش اقتصاد و توسعه اقتصادي بايد سهيم باشند كه سال گذشته با توجه به نامگذاري به نام سال اقتصادمقاومتي با تمام توان وارد شديم و امسال هم بايد با وحدت و همدلي، موجب رونق اقتصاد مقاومتي در حوزه هاي مختلف شويم.

در اين مراسم از مديران آموزش و پرورش، فني و حرفه اي، اب و فاضلاب شهري، منابع طبيعي، مسئول عتبات عاليات و سرپرستي بانك صادرات شهرستان بهشهر تجلیل شدند.
در این مرلسم از تلاش های سرهنگ غلامرضا شریعتی، مسئول بسيج سازندگي استان مازندران و همچنين ۵ كارمند نمونه ادارات به نمايندگي از كاركنان دولت، با اهداي لوح یادبودی تجليل شد.



تگ:


نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار