دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 62
۹ شهریور ۱۳۹۶؛ ساعت ۶:۴۰
0 views

با حضور معاون استاندار مازندران؛

مجهزتربن چاپ افست شرق مازندران در بهشهر افتتاح شد

با حضور معاون استاندار مازندران؛ طاها چاپ، مجهزتربن چاپ افست شرق مازندران در بهشهر افتتاح شد.

به گزارش بهشهربیدار، این مرکز چاپ شرق مازندران وابسته به روزنامه های  دیارسبز و نهضت شمال است و پنج شنبه در ادامه هفته بزرگداشت دولت با حضور یونسی، معاون سباسی-امنیتی استاندار مازندران، فرماندار بهشهر، زارعی معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از مسوولان به بهره برداری رسید.
این مرکز چاپ با سرمایه ۴میلیارد ریالی در روستای التپه به بهره برداری رسید.
همچنین شرکت تولید لبنیات سنتی سلوا نیز همزمان با افتتاح این مرکز چاپ با سرمایه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی سرمایه گذار بخش خصوص “رنجبر ” در روستای التپه به بهره برداری رسید.
معاون سیاسی-امنیتی استاندار مازندران در این مراسم با تاکید بر اشتغال زایی و تولید در جامعه گفت: مهمترین دغدغه ما در شرایط کنونی ایجاد اشتغال پایدار است.
علیرضا یونسی افزود: توجه به حفظ و توسعه اشتغال موجود در جامعه باید با قوت دنبال شود و همه ما در این بخش مسوول هستیم.
وی ادامه داد: ایجاد و احداث این چاپخانه در شرق مازندران بعنوان مرکز مادر، از نیازهای مهم این منطقه بود که نقش مهمی در توسعه فرهنگی دارد.
مسعود فلاح، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر هم گفت: احداث و راه اندازی این چاپ طاها، راهی برای توسعه بهشهر در حوزه فرهنگ و هنر است که امیدواریم با گسترش روز افزون آن و همچنین تلاش برای توسعه فرهنگ در جامعه شاهد توسعه همه جانبه در فرهنگ بعنوان زیربنای امور مختلف باشیم.

به گزارش خط امید، افتتاح بخش های تازه های نشر و مفاخر و مشاهیر شهرستان بهشهر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر هم از دیگر برنامه های شهرستان بعنوان اختتامیه برنامه های هفته دولت بود.



تگ:


نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار