سه شنبه
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2487
۱۱ اسفند ۱۴۰۲؛ ساعت ۶:۵۸
0 views

به گزارش بهشهر بیدار ، حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه در  دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دارای ۳۱۶ شعبه اخذ رأی است.

از این تعداد ۱۴۳ شعبه اخذ برای شهرستان بهشهر با جمعیت ۱۶۸ هزار و ۶۶۸ نفر است و از این تعداد،  ۱۹ شعبه برای بخش یانه سر و ۱۲۴ شعبه برای شهر بهشهر و بخش مرکزی در نظر گرفته شده‌است.

برای شهرستان‌نکا با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر هم ۱۳۱ شعبه در نظر گرفته شده‌است که از این تعداد ۳۰ شعبه اخذ رأی در هزارجریب نکا و ۱۰۱ شعبه برای شهر نکا و بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

شهرستان گلوگاه هم با جمعیت ۴۰ هزار نفری خود دارای ۴۲ شعبه اخذ رأی است و از این تعداد ۱۶ شعبه در بخش کلباد گلوگاه و ۲۶ شعبه در شهر گلوگاه و بخش مرکزی در نظر گرفته شده‌است.

تعداد نهایی نامزد ها ۳۱ نفر است که بعد از تبلیغات رسمی انتخاباتی یک هفته ای، اکنون در انتظار اتمام انتخابات و شمارش آرا هستند.

مردم مومن و انقلابی بهشهر از همان ساعات اولیه شروع رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای سنگ تمام گذاشتند.

همزمان با شروع رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، حجت الاسلام و المسلمین سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر با حضور در مسجد قائم پایین بهشهر و علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر ضمن حضور در شعبه روستای التپه رأی خود را به صندوق انداخته و از مردم نیز جهت حضور در انتخابات دعوت به عمل آوردند.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار