دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2479
۳۰ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۸:۱۹
0 views

به گزارش خبرنگار بهشهر بیدار، حجت الاسلام صدرالله اسماعيل زاده، مدیر حوزه های علمیه مازندران امروز دوشنبه ۳۰ بهمن در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر اظهار کرد: حضور با شکوه و پر شور مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن‌امسال وفاداری مردم به انقلاب و ارزش های نظام را له نمایش گذاشت.
وی افزود: مردم‌ با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که همواره پای انقلاب ایستاده اند و اکنون وظیفه ماست که در خدمت رسانی به مردم بیشتر از همیشه در صحنه باشیم.
نماینده ویژه استاندار در جلسه شورای اداری بهشهر خاطرنشان کرد: با وجود همه هجمه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ناامیدی، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو سیلی محکمی بر  دشمنان است.
مدیر حوزه های علمیه  مازندران یادآور شد: اینکه انقلاب بعد از ۴۵ سال به کجا رسید و چرا همچنان گرانی و مشکلات داریم؟ یکی از شبهاتی است که در حال حاضر وجود دارد و بلید در راستای تبیین دستاوردهای نظام تلاش شود‌.
حجت الاسلام اسماعيل زاده با اعلام اینکه برخی با تصویرسازی از رژیم گذشته مدینه فاضله ای به مردم نشان دادند، گفت: در مقابل آنچه به عنوان مدینه فاضله رژیم سابق عنوان می شود، انقلاب اسلامی ایران توسط رسانه های دشمنان ضعیف نشان داده می شود که باید در این راستا تبیین شود.
حجت‌الاسلام اسماعيل زاده افزود: جریان تنباکو توسط میرزای شیرازی زمینه ساز انقلاب اسلامی ایران بود و انقلاب ما با گذشت ۴۵ سال، همچنان انقلاب اسلامی ایران است.
مدیر حوزه های علمیه مازندران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب امام زمان(عج) است که در شرایط فعلی هنوز به هدف اصلی خود و انقلاب امام زمان(عج) نرسیدیم.
وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را تشکیل حکومت دینی عنوان کرد و گفت: باید در کنار همه دستاوردهای انقلاب در بخش های مختلف  حکومت دینی به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب عنوان شود که آسایش و آرامش با در گرو حکومت دینی است.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار