دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2478
۲۸ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۲:۴۳
0 views

به گزارش خبرنگار بهشهر بیدار،سردار “حسن مفخمي شهرستاني” در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر گفت: در پي شكايت فردي مبني بر برداشت غيرمجاز بيش از يک ميليارد ريال از حساب بانكي وي، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا شهرستان بهشهر قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامي استان مازندران افزود: ماموران پلیس فتا با انجام يکسري کارهاي اطلاعاتي و مهندسي معکوس سرنخ هاي از عامل برداشت از حساب اين فرد را به دست آورده و متوجه شدند که برداشت کننده غير مجاز از حساب وي کسي نيست جز نوه ۱۵ ساله اش .

 

وي با بيان اينکه پسر ۱۵ ساله ساکن بهشهر به همراه پدر بزرگش به پليس فتا دعوت شدند، گفت : اين نوجوان در حالي که از کار خود پشيمان بوده و از عواقب آن نيز هيچ اطلاعي نداشت به ماموران گفت که يک ميليارد ريال را از حساب پدربزرگش برداشت کرده است و صرف خريد بازي هاي آنلاين رايانه اي و شارژ حساب بازي هاي اينترنتي اش کرده است .

 

سردار مفخمي با اشاره به اينکه شاکي از شکايتش صرف نظر کرد، گفت: در اين پرونده گرچه نوه نوجوان بازداشت نشد اما لازم است خانواده ها توجه داشته باشند که اطلاعات مربوط به حساب بانکي و کارت هاي عابر بانک خود را نزد خود نگه داشته و آن را در اختيار ديگران قرار ندهند.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار