یکشنبه
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2453
۲۱ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۴:۳۲
0 views

افزایش

به گزارش بهشهر بیدار، محمدعلی موسی پور  امروز شنبه ۲۱ بهمن در نشست با خبرنگاراناظهار کرد: باید ظرفیت عملیاتی بندر امیرآباد به ۱۰ میلیون تن برسد که ۵۰۰ هزار تن به ظرفیت ما اضافه شد و ظرفیت بندر از ۷.۵ میلیون تن به ۸ میلیون تن  در سال رسید.

وی افزود: متروکه شدن کالا و ماندگاری کالا در بندرامیرآباد وجود دارد و ما نقشی نداریم اما متولی تخلیه و بارگیری هستیم و تلاش داریم اتفاق نیفتد که با همکاری دستگاه قضایی و هم اکنون چیزی به عنوان کالای معرکه در بندر نداریم.

مدیر کل بنادرودریانوردی امیرآباد یادآور شد: امسال ۶ تفاهم نامه با ۳ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان امضا شد که منجر به قراداد می شود و باید پروتکل های برنامه‌ ریزی انجام شود.
موسی پور گفت: از این تعداد قرارداد، ۲ قرارداد خارجی در احداث محوطه ترمینال کانتینری و احداث پایانه لجستیک غلات است و احداث مخازن با کاله، احداث مخازن روغن خوراکی و دو قرارداد کارخانه تصفیه روغن و تولید نشاسته و آرد گندم قرارداد داخلی است.

وی افزود: در ۳۰ ماهه دولت مردمی رئیسی ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه گذاری بود که تحقق پروژه ها از نظر کسب درآمد و توسعه  اقتصاد برای منطقه حائز اهمیت است.

به گفته موسی پور، در بخش عمرانی ۵۰ پروژه همزمان در حال انجام است که ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی داشتیم که۹۳ درصد جذب شد و اغلب پروژه ها به جمع بندی رسید و رتبه اول از نظر بالابودن پیشرفت فیزیکی پروژه ها داریم.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار