دوشنبه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2442
۱۷ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۲:۴۰
0 views

سید محمود حسینی پور امروز سه شنبه در آیین آغاز ساخت دومین کشتی تجاری ۳۵۰۰ تنی مازندران در کشتی سازی صدرا بهشهر اظهار کرد: این کشتی یکی از پروژه های ملی کشور است که با سیاست های ابلاغی رهبری در حوزه اقتصاد دریامحور و تاکیدات رئیس جمهور فعالیت های دریامحور در خزر اتفاق افتاد.

 

وی افزود: ساخت و تجهیز این کشتی، مزیت بزرگی برای کشور و فعالیت های تجاری است که با ۳ هزار میلیارد سرمایه گذاری اجرایی شد.

 

به گفته استاندار مازندران، عملیات اجرایی دو فروند کشتی ۳ هزار و ۵۰۰ تنی در صدر آغاز شد و در آذرماه سال آینده اولین شناور تولید ساخت صدرا را در اختیار فعالیت بنادر قرار خواهیم داد و دومین شناور هم در ۲۲ بهمن سال آینده تحویل داده می شود.

 

حسینی پور گفت: تمام مجموعه های مرتبط با شناور در کشور در صدرا گرد هم آمدند تا به توسعه مورد نظر برسیم و باید تلاش شود تا در سال ۵ فروند کشتی که نیازمندی های خزر بیش از این است، وارد دریا شود.

 

و ی یادآور شد: تلاش داریم تا با ظرفیت سازی بتوانیم به سیاست های ابلاغی رهبری جامه عمل پوشانده و فعالیت تجارت با کشورهای همسایه و cis را گسترش دهیم.

 

استاندار مازندران گفت: برای فعال کردن کریدور شمال به جنوب باید این زیرساخت ها اجرایی شود که لا قوت در حال انجام است.

 

حسینی پور افزود: برای تربیت پرسنل آینده این مجموعه رایزنی هایی با دانشگاه نوشیروانی و مجموعه دانش بنیان انجام شده تا به توسعه بیشتری در این بخش دست یابیم.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار