سه شنبه
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2428
۱۳ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۳:۵۲
0 views

به گزارش خبرنگار بهشهر بیدار، علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر با حضور در نمازجمعه این شهرستان در دومین روز از دهه فجر، در سخنانی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر قرار داریم که حضور مردم در برنامه های مختلف و راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

 

وی افزود: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب است که مشارکت مردم در عرصه های تصمیم گیری می تواند آینده روشنی را برای آنان ترسیم کند.

 

فرماندار بهشهر با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مهم است، یادآور شد: افزایش مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مساله مهم و دغدغه جدی رهبری است که باید در این راستا با جدیت تلاش شود.

 

میرزایی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت است و باید قدردان این نعمت الهی در کشور بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر اظهار کرد: رفع محرومیت ها و ارائه خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب وظیفه مهمی است که برعهده داریم و در این راستا با همه توان‌پای کار انقلابیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر طرح های عمرانی مختلف در حوزه شهری و روستایی و در بخش آسفالت معابر، آب منطقه ای، شهرداری، برق رسانی، بهزیستی و کمیته امداد، بنیاد مسکن، دهیاری ها و… افتتاح و کلنگ زنی می شود تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار