سه شنبه
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2422
۱۰ بهمن ۱۴۰۲؛ ساعت ۷:۰۸
0 views

به گزارش خبرنگار بهشهر بیدار  از شهرستان بهشهر،  حسین‌جناسمی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر،   در  نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و نام و یاد امام راحل و شهدا اظهار کرد: این انقلاب با خون شهدا و رهبری امام و همراهی مروم به این‌جایگاه اقتدار رسیده است و باید قدردان این انقلاب بود.

وی افزود: شعار دهه فجر امسال ما “جشن ملی، مشارکت‌پر شور و آینده روشن” است و همه تلاش ما برای روشنگری و بصیرت افزایی و حضور حداکثری در انتخابات است.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر یادآور شد: دهه فجر امسال با توجه به اینکه به ایام انتخابات منتهی می شود، دارای اهمیت فراوان است و همه ما باید با شور و شعور ضمن حضور در برنامه های ایام الله دهه فجر ، حضور حداکثری در انتخابات آتی و در ۱۱ اسفندماه پای صندوق های رأی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم.

جناسمی گفت: رسانه پرچمدار مقابله با دشمن در جنگ شناختی و ترکیب است و باید در جامعه امیدآفرینی کند.

وی خاطرنشان کرد:  همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۴۷۰ عنوان برنامه مختلف و متنوع در طول دهه مبارک فجر در شهرستان اجرا خواهد شد که همگی محله‌محور است.

جنامس گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج، آذین بندی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردوهای راهیان نور، ویزیت رایگان، فوتسال دهستان میانکاله، کوهپیمایی دانش آموزان متوسطه، زنگ انقلاب،  اکران فیلم سینمایی، مسابقه ساخت آدمک های استکباری، جشن تکلیف، نشست راویان انقلاب، عطرافشانی گلزار شهدا، نشیت های جهاد تبیین، برگزاری یادواره ها شهدا، نمایشگاه اقتصاد مفاومتی  و… از جمله برنامه های محوری ما در دهه فجر امسال است که با محوریت برنامه های انتخاباتی برگزار می شود.

وی افزود: حضور پرشور مردم آگاه، کشور را در همه صحنه‌ها از همه خطرات نجات داده است و در ادامه راه انقلاب هم باید هوشمندانه، با بصیرت و حداکثری در مسیر انقلاب بوده و در انتخابات آتی با حضور پر شور برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران بیافزاییم.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار