چهارشنبه
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 2392
۲۳ آبان ۱۴۰۲؛ ساعت ۵:۱۲
0 views

به گزارش بهشهربیدار؛ به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه: “غلامرضا شریعتی اندراتی، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان‌ اینکه بازار سرمایه با تاثیرپذیری از عواملی چون تولید به رشد و توسعه می‌رسد، گفت: توجه به حوزه زیرساخت و اقتصاد کشور برای تقویت بازار سرمایه ضروری است چرا که این موضوع می‌تواند به افزایش قدرت تولید در داخل کشور و ثبات بازار سرمایه کمک کند.

 



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اکنون بهترین زمان است تا از ظرفیت بازار سرمایه برای ایجاد شفافیت و انجام اصلاحات اقتصادی و تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بهره برد.

 

وی با اشاره به نقش بازار سرمایه در جهش تولید، تصریح کرد: بازار سرمایه ایران نقش مناسبی در تجهیز منابع مالی به سمت سرمایه‌گذاری مولد دارد بنابراین برای بهبود تجهیز منابع مالی از طریق بازار سرمایه و مقاوم‌سازی اقتصاد از کانال تحقق رشد اقتصادی مستمر و با ثبات، باید به سمت تامین مالی از طریق بازار سرمایه حرکت کرد.

 

نماینده مردم بهشهر افزود: برنامه‌ریزان و مدیران حوزه اقتصاد باید پایه‌های تولید در کشور را تقویت کنند تا بازار سرمایه نیز با تاثیرپذیری از این حوزه، به ثبات کامل برسد.

شریعتی با تاکید براینکه بازار سرمایه پتانسیل بالایی برای تسریع رشد اقتصادی دارد، اضافه کرد: با شناسایی نقاط قوت بازار سرمایه و فرصت‌های موجود می‌توان سرمایه بیشتری را برای تأمین مالی مورد نیاز اقتصاد جذب کرد.”





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار