چهارشنبه
۲۹ فروردین ۱۴۰۳
کد خبر : 1927
۲۵ بهمن ۱۴۰۰؛ ساعت ۲:۴۲
0 views

سردار سیاوش مسلمی در آئین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه بزرگ آبرسانی بسیج استان مازندران به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) در روستای دولت آباد شهرستان ساری، اظهار کرد: این عملیات بزرگ خدمت رسانی و محرومیت زدایی که به همت سازمان بسیج مستضعفین و با مشارکت و هم افزایی وزرات نیرو و آبفای کشور برنامه ریزی و کلنگ آغاز اجرای آن در آستانه ولادت با سعادت امام علی علیه السلام همزمان در سراسر کشور زمین زده شد، در استان مازندران با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات بی آبی و کم آبی ۱۲۸ روستای محروم و دورافتاده اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه در ۱۰شهرستان همزمان این عملیات اجرایی می شود،‌افزود: ۳۲هزار خانوار از آب سالم بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد: این طرح با نظارت فنی آبفای استان و بهره گیری از مشاوران و کارشناسان فنی و گروه های جهادی بسیج سازندگی به اجرا خواهد رسید.

مسلمی با بیان اینکه تلاش داریم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن این طرح ها عملیاتی شود، گفت: امید است بخشی از مشکلات مردم در حوزه آب با همت بسیجیان مرتفع شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رفع مشکلات آب ۳۵۰روستای دیگر استان نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: تلاش داریم حدود ۹۵درصد مردم استان به آب سالم درسترسی داشته باشند.

 

 

منبع خبر : سایت بلاغ مازندران 

 

سایت بهشهر بیدار 





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار