پنج شنبه
۹ فروردین ۱۴۰۳
کد خبر : 1484
۲۳ اسفند ۱۳۹۶؛ ساعت ۷:۴۶
0 views

اعزام بیش از ۱۴۰۰ نفر بهشهری به اردوی زیارتی راهیان نور

فرمانده سپاه بهشهر از اعزام یک هزار و 400 نفر در قالب 31 کاروان از شهرستان بهشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش بهشهر بیدار، عابدین داغمه چی بابیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور یک حرکت فرهنگی و معنوی باهدف حفظ دستاوردهای نظام و ارزش‌های دفاع مقدس است، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور نقش به سزایی در آشنایی جوانان با فرهنگ، تفکر بسیجی، مفاهیم ارزشمند ایثار، فداکاری و شجاعت دارد.

 

وی حضور جوانان را در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ارزشمند دانست و افزود: اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند و درواقع انتقال فرهنگ شهادت و ایثار است.

 

فرمانده سپاه بهشهرتصریح کرد: دشمنان سعی دارند که دوران هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، پس اعزام به این مناطق می‌تواند نقش مؤثری در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان داشته باشد.

 

این مسئول بابیان اینکه تمام کشورهایی که جنگ را تجربه کردند به دنبال اعزام نسل جوان به مناطق عملیاتی جنگ‌زده خود هستند، خاطرنشان کرد: برخی به دنبال محو کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند بنابراین باید با هنر مدیریت خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

 

وی بابیان اینکه در نظامی زندگی می‌کنیم که امنیت آن مدیون خون شهدا است، اضافه کرد: امسال یک هزار و ۴۰۰ نفر به مناطق جنوب اعزام می‌شوند و با افراد خودجوشی که به این مناطق می‌روند، پیش‌بینی می‌کنیم تا ۲ هزار نفر از این شهرستان به مناطق جنوب اعزام شوند.



تگ:


نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار