پنج شنبه
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 1479
۲۳ اسفند ۱۳۹۶؛ ساعت ۶:۰۷
0 views

گران کردن نرخ بلیت هواپیما ممنوع است

معاون نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: شرکتهای هواپیمایی در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهندداشت.

به گزارش بهشهر بیدار،

معاون نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و با سیاستهای دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها، شرکتهای هواپیمایی هیچ‌ افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پول‌نیوز، وحید منایی معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و همگام با سیاستهای دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها ، شرکتهای هواپیمایی هیچ گونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

منایی اظهار داشت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و در پی پیگیریها و تمهیدات صورت گرفته این سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی ، شرکتهای هواپیمایی در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهندداشت.

وی تأکید کرد: مقرر شده کلیه شرکتهای هواپیمایی بمنظور رعایت حقوق مصرف کنندگان ؛ نسبت به درج حداکثر نرخ مصوب بلیط در این ایام در مسیرهای مختلف بویژه مسیرهایی که متقاضی بیشتری دارند در سایت مربوط اقدام نمایند.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت متذکر شد؛ دفاتر هواپیمایی موظفند ضمن اعمال قیمتهای مصوب، از هرگونه گرانفروشی خودداری نمایند.

به گزارش پول‌نیوز علی فاضلی رئیس اتاق اصناف پیشتر درخصوص گران شدن کالا و خدماتی گفته بود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هیچ کالا و خدماتی تا پایان فروردین سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت.



تگ:


نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار