شنبه
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : 1557
۲۱ مرداد ۱۴۰۰؛ ساعت ۱۰:۴۹
0 views

 

به گزارش بهشهر بیدار، سرهنگ پورقربان فرماندهی سپاه ناحیه بهشهر در جلسه تجلیل از خبرنگاران که در نماز خانه سپاه برگزار شد ضمن قدردانی از همکاری خبرنگاران با سپاه بهشهر گفت: سپاه  شهرستان اگر در اجرایی کردن طرح و برنامه های خود موفق است مطمئناً مدیون همکاری تنگاتنگ‌ خبرنگاران بسیجی است.

وی گفت امروز که ویروس کرونا در شهرستان جولان می دهد فراز و نشیب آن با همکاری خبرنگاران فروکش خواهد کرد .
سرهنگ دوم پاسدار پورقربان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد مردم با توجه به شناختی که از قلم و قاب دوربین خبرنگاران دارند هرگونه مطالب را از ناحیه آنان می‌پذیرند به صورت عملی وارد عمل می شوند و کوتاهی از ناحیه خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه جایز نیست.
فرمانده سپاه بهشهر در این نشست از همکاری خبرنگاران با سپاه در صیانت از زیست کره میانکاله گفت و خاطر نشان کرد الحمدالله از بدو ورود سپاه در حفظ میانکاله که قرار است با همکاری اداره محیط زیست و منابع طبیعی و نمایندگان دامداران و صیادان انجام گیرد: سپاه با همکاری خبرنگاران، ظرفیت‌های منطقه و بسیجیان، دست سودجویان را در منطقه قطع و از اتش سوزی مستمر جلوگیری و با خاطیان سخت برخورد خواهد کرد.
وی گفت طرح و برنامه‌ای که سپاه با همکاری بسیج آغاز کند مطمئناً به نتیجه خواهد رساند.
پورقربان افزود: ادعا نمی‌کنم که آتش‌سوزی در میانکاله روی نمی‌دهد کما اینکه در ۵ ماه نخست ۲۳ مرتبه آتش‌سوزی شده است اما چنانچه آتشی در عرصه میانکاله روی دهد ضمن اطفا حریق بدنبال عوامل مخرب خواهیم گشت تا اینکه این زیست کره که متعلق به همه مردم کشور ماست حفظ کنیم.
وی همچنین از اجرایی شدن طرح گشت رضویون گفت و خاطر نشان کرد :گشت رضویون در میانکاله با همکاری بسیج و شرکت‌های تابعه آغاز شد و مطمئناً می‌تواند در حفظ و صیانت میانکاله بسیار کارآمد باشد .
سرهنگ پورقربان در ادامه از توافق سپاه با منابع طبیعی در حفظ و صیانت از جنگل ها گفت و خاطر نشان کرد: سپاه همیشه با مردم و در کنار مردم و در حل مشکلات مردم همیشه در صحنه بود و اینک در حفظ و صیانت از مراتع و جنگل ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
وی در ادامه از کمک و همکاری سپاه با مراکز درمانی گفت و افزود: از امروز ۶۹ نفر بصورت جهادی از سوی سپاه شهرستان کمک کار پرستاران در بیمارستان‌های شهر خواهند شد تا اینکه بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این قشر زحمتکش را کم کنیم .
فرمانده سپاه بهشهر در خاتمه خاطرنشان کرد خبرنگاران می توانند با رسانه‌ای کردن واقعیت ها از آگاهی بخشی به مردم هم از انتشار ویروس و هم از افزایش بیماران کرونایی جلوگیری کنند.





نظر شما:

1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
نام *
ایمیل *

اخرین اخبار